PAPAN UTAMA

UNTUK USAHAWAN YANG MAHUKAN PRODUK LAKU CEPAT SILA PARKING DI SINI. JANGAN LUPA CALL/MESEJ +6010-2326007

PEMBELIAN GARAM BULUH TRIAL

GARAM BULUH TERDIRI DARIPADA 2 KATAGORI


1. GARAM BULUH MASAKAN HARGA RM53 SAHAJA
     Garam Buluh Masakan biasanya digunakan untuk pelbagai kaedah. Ia mengandungi 76 jenis mineral termasuk magnesium, zink, fenum dan lain-lain. Khasiat garam buluh masakan ini akan menyedapkan makanan dan perasa yang berkhasiat tanpa bahan pengawet kerana ianya 100% diperbuat dari bahan organik. Selain daripada penyediaan makanan garam buluh ini juga boleh dijadikan bahan penyahkuman dan bakteria dengan teknik rendaman.

  • Rendaman kaki atau anggota yang luka untuk membuang sel-sel mati dan memperbaharui sel-sel baru. biasanya akan digunakan oleh mereka yang mengalami luka diabetes, fungus dan kudis buta pada anggota badan.
  • Cucian pada luka dan anggota yang mengalami pendarahan atau kudis dan kurap. Selain itu juga ia akan mengecutkan jerawat dan kesan nanah pada tempat-tempat luka.
  • Rendaman punggung untuk pesakit buasir bagi mengelakkan dipotong atau pembedahan. Teknik rendaman ini sama sekali akan mengurangkan kesan pedih dan sakit berterusan kepada pesakit buasir. Rendaman ini juga kadang kala digunakan oleh kaum hawa bagi merapatkan alat kelamin bagi memberikan eraksi yang lebih kepada pasangan. Nama lain ia juga bertindak seperti perapat dengan syarat rendaman itu 15 minit dan dicuci. Kebaikan lain, ia dapat menyahkan bakteria dan membuang kesan keputihan pada wanita.
  • Bagi kaum lelaki yang mahukan ketahanan di dalam eraksi hubungan kelamin boleh melumur selama 15 minit sehingga  kering dan dicuci dan dibilas dengan air basuhan biasa. Ini dapat memberikan ketahanan kepada pihak lelaki dalam jangkamasa tidak kurang daripada 1 Jam. Ianya lebih selamat berbanding dengan penggunaan bahan penghalang eraksi yang lain.

2. GARAM BULUH MINUMAN HARGA RM128 SAHAJA
     Garam Buluh Minuman adalah merupakan bahan yang mengandungi mineral Magnesium yang lebih tinggi berbanding Garam Buluh Masakan. Kelebihan garam minuman ini, ia dapat membantu organ dalaman bertindak dengan lebih berkualiti selain daripada melancarkan perjalanan saraf dan saluran darah. Teknik penggunaan ialah dengan meminum begitu sahaja dan dibancuh dengan air sejuk biasa atau dicampurkan ke dalam minuman seperti jus seperti limau, oren dan kopi. Khasiat lain juga ia dapat menyahkan toksik, keracunan, cirit birit, penurunan berat badan, kolestrol, membuang kesan negatif ubat-ubatan lain yang boleh merosakkan paru-paru, buah pinggang, jantung dan pankreas. Ia juga dapat melarutkan kandungan gula berlebihan dalam darah dan menurunkan paras tekanan darah tinggi kepada normal. Kepada kaum lelaki yang mengalami masalah hubungan kelamin sama ada akibat kesan pengambilan ubat diabetes atau apa sahaja boleh mencuba dalam tempoh 120 hari, insyallah akan dapat dibangkitkan keinginan itu kerana ia dapat membantu melancarkan perjalanan darah dan saraf akan bertindak dengan lebih cemerlang. Pendek kata pesakit MATI PUNCUK juga masih berpeluang merubah masa hadapan seperti MATI HIDUP SEMULA.

Apa juga keadaannya, kita masih boleh berikhtiar dan hanya Allah SWT sahaja yang akan menentukan sejauh mana keberkesanannya kepada ANDA. Semoga setiap apa yang kita lakukan disertai dengan niat yang baik nescaya Allah SWT akan membantu. Sekiranya ada sebarang kemusykilan dan maklumat tambahan yang anda perlukan sila HUBUNGI PAK JOKO +6010-2326007. Anda boleh terus ORDER dengan membuat tempahan secara ONLINE dan dijamin sampai. 

Sila isikan maklumat berikut dengan tepat supaya anda tidak mengalami kelewatan penghantaran terus ke rumah anda. Setiap tempahan disertakan dengan RM10 (Malaysia sahaja) kos penghantaran dan kos luar negara akan ditanggung oleh penerima ketika barangan sampai. Sila pilih barangan yang anda tempah di dalam borang di bawah. Dengan nama ALLAH yang maha pemurah dan penyanyang saya tidak akan memungkiri janji untuk menyampaikan kebaikan kepada seluruh umat manusia di dunia ini. Berikut adalah maklumat STOKIST KAMI di BANDAR BARU BANGI SELANGOR MALAYSIA.

Nama Syarikat: JB CREATIVE ENTERPRISE
Alamat: No.10, Jalan 2/6, Taman Kajang Impian, Seksyen 7. 43650 Bandar Baru Bangi Selangor Malaysia
No. Akaun Maybank: 5621-4270-9977
Sila SMS/whatsapp terus kepada +6010-2326007 Untuk pengesahan perbankan tarikh dan masa transaksi.




NAMA:




ALAMAT EMAIL:




ALAMAT PENERIMA:




NO.HANDPHONE:




SILA PILIH GARAM TRIAL. SETIAP TRANSAKSI BELUM + RM10 UNTUK KOS PENGHANTARAN SEGERA.

GARAM MASAKAN SAHAJA RM53.00

GARAM MINUMAN SAHAJA RM128.00

GARAM MASAKAN+MINUMAN RM181.00




ANDA DIMINTA UNTUK MEMBUAT PEMBAYARAN DALAM MASA 24 JAM DARI WAKTU TEMPAHAN. KAMI AKAN MEMBATALKAN TEMPAHAN ANDA SEKIRANYA TIADA MAKLUMAT PEMBAYARAN DARIPADA ANDA. SEKIAN TERIMA KASIH. SILA HUBUNGI +6010-2326007 UNTUK KETERANGAN LANJUT. KESIHATAN ANDA JAMINAN KAMI.





This online form was provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...