PAPAN UTAMA

UNTUK USAHAWAN YANG MAHUKAN PRODUK LAKU CEPAT SILA PARKING DI SINI. JANGAN LUPA CALL/MESEJ +6010-2326007

ONLINE EZBIZ

PROMOSI BULAN JUN 2012 - SEP 2012
Syarikat Kami JB Creative Enterprise menyediakan 10 hadiah utama berupa Samsung Galaxy Note secara PERCUMA kepada 1,000 pelanggan berdaftar dan memilih pakej B di dalam ONLINE Register bersama Hai-O Happy Family. Adakah anda akan terpilih di dalam cabutan bertuah ini. Cukup Mudah! Sangat Mudah! Anda mampu! Hanya perlu tahu step apa yang anda perlu lalui:

  1. Anda MESTI berdaftar sebagai peserta dengan memulakan klik pada SISTEM di menu utama dan teruskan pembacaan.
  2. Memilih Pakej B sebagai pakej pilihan anda setiap bulan
  3. Hadir Malam Jamuan Bersama Kami di Kuala Lumpur (Tarikh akan diberitahu)
  4. Anda berpotensi untuk mendapat CABUTAN BERTUAH GALAXY NOTES!!!


Segalanya MUDAH & HAPPY Bersama Kami....Maklumat Lanjut Call +6018-3922297


Perniagaan ONLINE EZBIZ ini sangat sesuai untuk orang yang malu dan tak suka jumpa orang. Punca sesetengah orang tak nak buat biz ialah malu nak jumpa orang dan bukannya malas. Terus terang itu adalah ciri-ciri orang takut GAGAL. Kenapa saya katakan sedemikian? Biasanya orang MALU bukannya MALAS tetapi mereka takut menghadapi KEGAGALAN sahaja. Terus terang apa yang dikatakan oleh PAKAR BERANI GAGAL Billy Lim berkenaan KEJAYAAN adalah benar di mana ramai orang takut GAGAL.

Ambil contoh apabila kita mahu melanjutkan pengajian di peringkat universiti. Perkara pertama yang bermain dibenak fikiran kita ialah, adakah aku akan berjaya? Jika GAGAL camner? Malu pada orang kampung sebab gendang dah dipalu, kenduri doa selamat dah buat dan kerbau dah 2 ekor tumbang. Begitu juga dalam soal berbisnes. Ramai orang takut GAGAL dan malu GAGAL. Orang keliling kita sebenarnya tidak akan mentertawakan kita sekiranya kita GAGAL atau belum BERJAYA. Senang cerita yang suka tertawakan diri kita ialah NALURI JAHAT kita yang selalu suka melihat keburukan & kegagalan.

SERTAI kami di Hai-O Happy Family Program kerana di sini anda tidak perlu takut untuk GAGAL. Apa yang anda perlu sematkan di dalam diri ANDA ialah "SAYA TAKUT MATI DALAM KESAKITAN" bermakna anda tukar pemikiran ingin berbisnes kepada pengguna sahaja. Jelas di sini NALURI JAHAT anda telah bertukar kepada "Kalau anda tidak mengamalkan dan bertukar garam di rumah nanti keluarga sakit, kena kanser, sakit jantung, sakit buah pinggang, masuk hospital dan selalu tak pergi kerja". Inilah yang dapat membantu anda untuk BERJAYA walaupun anda bukan FULL TIME BIZ.
SEOUL KOREA...HAPPY & HAPPY FAMILY!!
              Jika anda tidak percaya, mereka adalah peserta di dalam projek Hai-O Happy Family dan kebanyakan mereka suri rumah yang takut suami marah buat biz tak balik rumah. Sambil jaga anak dan jaga suami mereka boleh berbiz secara ONLINE. Paling best sekali jarang ke stokist kerana semua urusan barangan dan pengantaran di buat oleh stokist. BAGUS TAK BIZ CAMNI?






TESTIMONI USAHAWAN ONLINE

"Saya Roslia dari Ranau Sabah. Kerjaya sepenuh masa suri rumah dan anak 2 orang. Kini, saya melakukan perniagaan secara ONLINE. Kalau nak diikutkan pendapatan sebelum ni...Memangla kerja di jabatan kerajaan tak datang kerja pun dapat gaji...tapi bila di rumah secara Full Time Online ni Lia rasa banyak kebebasan masa, senang jaga anak...takda maidkan...dapat melancong dan boleh balik kampung bila-bila masa aja..Paling Best sekali duit dapat lebih daripada kerja. Pernah dapat RM15,000...dan kalau average pendapatan tu dalam purata RM7K-RM10K. Lepas bayar bil telefon & internet. Asal dulu main-main aja...tapi Hai-O ni syarikat kukuh..tak sangka jadi kerjaya pulak! Nasihat saya jom join HAI-O HAPPY FAMILY la...Tak payah pikir lama-lama...Nanti rugi"


"Saya Rose dari Kajang Selangor...Masih berkerja di Jabatan Kerajaan. Malu nak cakap la. Apa pun Rose sebenarnya tak suka buat biz ni. Tapi, lepas kawan kenalkan Garam Buluh ni, Roes rasa cam bagus pulak testimoninya. Sambil-sambil tu Rose tanyalah camner nak wat side income...maklumlah dok area Lembah Klang ni kos sara hidup pun meningkat. Then Ros join Hai-O ni asalnya dari tengok kat Facebook ajer...Lepas tu Ros begiat dan teruskan dan dapat tolong orang yang sakit dan takut nak sakit. Cam Rose gak la.. Pastu Rose pun teruskan dan kini terus terangla...Rose join masa tu kebetulan ada kelayakan ke Vietnam FREE dan dalam masa 1 bulan Hai-O hantar surat dan Ros dapat melancong...terkezut...dah la dapat income melancong plak FREE...BEST...BEST..BEST! Ni pun tengah promote gak kat FB supaya kawan-kawan dapat join untuk sama-sama ke LOPA...London & Paris...Umrah pun start Jun-Sep 2012. Jomla...."

"Hai...Saya Zaki Kadiron@Madon. Berasal dari Sungai Besar Selangor. Saya memang pernah berkhidmat di LZS sebagai juruteknik ICT. Tidak pernah saya menyangka dengan penggunaan kemudahan ICT masa kini kita boleh menjalankan aktiviti perniagaan walau dari mana sekalipun...asalkan ada internet. Kini, saya tidak perlu bersusah payah untuk berkerja dan mencipta sistem kerana Biz Online disini menyediakan kemudahan seperti pendaftaran Ahli Hai-O dan Pembelian Secara Online. Kita tidak perlu membazirkan wang hanya untuk membeli, menghantar dan menerima pendapatan berganda melalui MLM Hai-O Marketing. Dulu memang kita suka buat MLM tetapi kos terlalu tinggi sehingga terpaksa berhenti buat MLM kerana keuntungan & kos tidak setimpal. Sekarang, era globalisasi bermula..saya juga ada biz partner di Indonesia yang menjalankan perniagaan ini bersama-sama. Jom la kita join Team Hai-O Happy Family...Banyak manfaat yang bakal kita terima....Salam Kejayaan dari DDM Zaki Kadiron"


"Asalamualaikum, nama saya Sayfull Bahri dari Felda Jelai Negeri Sembilan. Saya seorang anak Felda pernah berkerja di Putrajaya & MPKJ. Saya sangat tertarik dengan program Happy Family. Dulu saya macam tak percaya program-program macam ini kerana ramai kawan saya buat biz Hai-O modal berpuluh ribu ringgit. Ada yang berjaya & ada gak yang masih menunggu...Saya takde modal yang besar...maklumlah saya ni kakitangan bawahan sahaja. Kini, selepas saya menceburi bidang Happy Family ni nampak ada perkembangan dan biz semakin bertambah maju. Kerja sangat mudah kerana semua dibantu oleh stokist...Ingat dulu nak kena buat A to Z...rupanya ada gak cara lagi mudah berbanding biz lain...Now..Saya dah full time sebab dari guna Garam Buluh Hai-O ni selepas 7 tahun saya bakal menimang cahaya mata pertama...Syukur Alhamdulillah...Biz bertambah rezeki anak pun bakal dapat...Amin"




klik di sini untuk 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...