PAPAN UTAMA

UNTUK USAHAWAN YANG MAHUKAN PRODUK LAKU CEPAT SILA PARKING DI SINI. JANGAN LUPA CALL/MESEJ +6010-2326007

GARAM BULUH MENURUNKAN BERAT BADAN




TAK OBES LANGSUNG!!
Kajian di Korea Selatan yang sudah 1,300 tahun mengamalkan GARAM BULUH keluaran syarikat KAEAM mendapati kandungan 76 mineral di dalam Garam Buluh itu mampu menurunkan berat badan. Telah terbukti bahawa rakyat di Korea Selatan yang mengamalkan Garam Buluh di dalam setiap masakan & minuman mereka tidak mengalami masalah obesiti yang melampau seperti di negara-negara Asia yang lain termasuk Malaysia. Kelebihan Garam Buluh ini telah dinikmati bersama oleh negara-negara maju seperti Jerman, U.S.A dan Jepun di dalam menangani gejala obesiti di kalangan masyarakat sehingga timbulnya penyakit-penyakit seperti sakit jantung, darah tinggi, diabetes dan sakit lutut.
Obesiti Kritikal sehingga boleh menyebabkan kematian di usia muda

Kesukaran memilih pakaian yang sesuai saiz

Kesukaran mengenakan fesyen & berjalan
Tanda-Tanda Berat Badan Meningkat

  1. Mudah letih, malas & mengantuk.
  2. Sakit tumit kerana kaki tidak boleh menampung berat badan yg berlebihan.
  3. Baju semakin ketat dan tdk selesa di pakai.
  4. Mudah stress, murung, mudah sensitif, kadangkala muka berjerawat dan mengalami pelbagai penyakit seperti darah tinggi dan kencing manis.
  5. Tubuh tidak subur dan sukar mendapatkan zuriat

Bayangkan jika Artis K-POP Obes...Adakah mereka akan dipandang?

Walaupun tidak mengenakan pakaian Seksi K-POP tetap dicemburui kerana bentuk badan lansing...
Adakah ini pilihan persatuan anda?? Kesiankan....

Atau Anda sudah cukup apa yang ada?
Atau Berlagak SEKSI...WALAUPUN SEKSA? Seksi atau Seksa?
PILIHAN DI TANGAN ANDA? KURUS ATAU GEMUK?

Adakah Anda Bersedia Untuk Berubah? Ubah dulu Garam Anda dengan Garam Buluh KAEAM...Pasti saiz anda berubah!!

Apakah kelebihan Garam Buluh?

  1. Kebanyakan individu yang mengalami obesiti mengandungi toksik yang tinggi berbanding orang biasa yang suka bersenam & bersukan. Ini disebabkan mereka suka makan makanan yang bertoksik tinggi yang mengandungi bahan pengawet dan berlemak seperti coklat, mee segera, makanan segera dan minuman berkabonat. Sifat beralkali Garam Buluh yang bertentangan dengan sifat asid toksik ini menyebabkan proses mennyahtoksik berlaku dengan serta merta.
  2. Aktiviti kurang bersenam menyebabkan kadar metabolisma terlalu rendah disebabkan kesibukan bekerja dan tidak menitik beratkan aktiviti luaran. Garam Buluh mampu membantu mengeluarkan peluh selepas meminumnya di dalam minuman seharian dan membekalkan tenaga walaupun anda terasa kenyang tanpa CRASH DIET.
  3. Masalah pembuangan air besar juga menjadi punca kebuncitan di kalangan wanita dan lelaki di Asia. Akibat makan garam kimia yang mengandungi SODIUM /NATRIUM secara berlebihan ia bukan sahaja memekatkan darah dan mengakibatkan tekanan darah tinggi malahan ia juga menyebabkan sembelit sehingga usus semakin hari semakin kotor. Usus kotor menjadi punca kepada penyakit gastrik & ulser atau punca awal kepada kanser usus. Garam Buluh boleh diamalkan bagi membantu membersihkan usus atau colon cleanser bagi melawaskan pembuangan najis dengan minum air mineral sehari 1 liter secara berterusan. Di samping itu juga ia dapat mencuci usus dan membersihkan agar sensor penyerap nutrin dapat berfungsi dengan baik dan mengawal apetit pemakanan secara semulajadi.
  4. Teknik pemakanan untuk menurunkan berat badan disarankan sebelum sarapan dan sebelum makan tengahari kerana ia dapat menuteralkan asid yang berlebihan dan menghilangkan gastrik kepada setiap individu. Garam Buluh juga sebaiknya diamalkan sebelum tidur bagi memulihkan sistem pencernaan makanan ketika individu sedang tidur supaya pada keesokan harinya dapat membuang air besar dengan lawas dan tiada sembelit.
  5. Penggunaan Garam Buluh berterusan boleh menghindarkan pengaktifan sel-sel kanser seperti kanser payudara, kanser usus, kanser paru-paru, kanser otak dan pelbagai tumor kerana kandungannya yang beralkali tinggi PH10 boleh membantu menyediakan persekitaran yang beralkali iaitu bukan habitat sel-sel kanser. Jelas, sel-sel kanser yang ada di setiap tubuh manusia hanya akan aktif apabila tubuh kita berasid dan bertoksik tinggi. Jadi, amalkan Garam Buluh untuk meningkatkan imunisasi tubuh badan kita.
JIKA ANDA MAHUKAN PENERANGAN SECARA SAINSTIFIK SILA HUBUNGI PAKAR GARAM BULUH KAMI DI +6018-3922297 (MR.ZUL)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...