PAPAN UTAMA

UNTUK USAHAWAN YANG MAHUKAN PRODUK LAKU CEPAT SILA PARKING DI SINI. JANGAN LUPA CALL/MESEJ +6010-2326007

TESTIMONI PENGGUNA

Garam Buluh Hai-O Keluaran KAEAM Korea Selatan telah digunakan sejak 1,300 tahun dahulu di negara asalnya. Pengiktirafan dari negara maju oleh kerajaan di Jepun & Amerika Syarikat banyak membuka mata seluruh penduduk dunia tentang kelebihan Garam Buluh KAEAM yang diperkayakan dengan 76 elemen mikro mineral atau lebih dikenali dengan Garam Mineral. Sifat kimia Garam Buluh KAEAM ini sama sekali menjadikan tubuh manusia beralkali kerana Garam Buluh bersifat ALKALI PH10. Garam Buluh KAEAM juga mampu menuteralkan asid dan menyahtoksik serta membantu tubuh badan meningkatkan tahap IMUNISASI yang tinggi untuk aktiviti pencegahan penyakit. Kepada pesakit yang sedang di dalam rawatan Garam Buluh boleh membantu tubuh badan mempercepatkan penyerapan nutrin-nutrin serta membantu ubat-ubatan diterima oleh tubuh badan dengan cepat.

Jika dibandingkan dengan Garam Buatan seperti Sodiam Klorida dan Natrium Klorida, Garam Buluh mengandungi Magnesium yang tinggi bagi menurunkan paras TEKANAN DARAH TINGGI pesakit Darah Tinggi. Kandungan mineral zink juga dapat membantu proses penghasilan insulin secara semulajadi dari dalam tubuh badan dan ini dapat menurunkan paras gula yang sesuai dengan tubuh badan.

Kami menyediakan testimoni video dan bergambar bagi memberikan keyakinan kepada anda peri pentingnya Garam Buluh KAEAM yang asli bagi mengelakkan produk ciplak di pasaran.

Amalan Hidup Sihat dengan mengamalkan Garam Buluh di dalam minuman setiap pagi sama ada diminum terus atau dicampurkan dengan jus sebelum sarapan. Di samping itu ia juga sangat diperlukan di dalam masakan untuk menjadi perasa dan pembekal mineral yang cukup tinggi. Toksik tiada kerana keupayaannya menyingkirkan toksik serta melawaskan pembuangan air serta mencuci usus/kolon supaya sentiasa terpelihara dari bahan-bahan yang merosakkan.


Untuk menurunkan berat badan anda juga digalakkan minum lebih air putih mineral dan bersenam seperti menunggang basikal atau senamrobik.












Rakyat Malaysia sudah terlalu sinonim dengan penyakit tiga serangkai seperti Tekanan Darah Tinggi, Diabetes & Sakit Buah Pinggang. Kini, masalah ini bukan sahaja dihadapi oleh rakyat negara ini malahan di seluruh negara Asia Tenggara. Akibat kesan pemakanan dan kurang bersenam maka penyakit ini mudah dihidapi oleh golongan professional berbeza pula dengan para petani dan mereka yang berkerja menggunakan tenaga setiap hari.


Bagi membantu masalah Tekanan Darah Tinggi anda disarankan mengambil Garam Buluh Setiap Pagi sebelum sarapan untuk meredakan tekanan kerana kandungan magnesium sangat membantu darah dan jantung untuk berkerja sepanjang hari. Jika pesakit Diabetes yang menghadapi masalah insulin boleh juga mengambil Garam Buluh kerana ia mengandungi mineral ZINC yang boleh membantu tubuh membekalkan insulin secukupnya. Untuk pesakit buah pinggang dan jantung, anda mesti mengelakkan penggunaan Garam Sodium Klorida bagi memastikan organ dalaman dapat berfungsi dengan baik.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...