PAPAN UTAMA

UNTUK USAHAWAN YANG MAHUKAN PRODUK LAKU CEPAT SILA PARKING DI SINI. JANGAN LUPA CALL/MESEJ +6010-2326007

FAQ-FREQUENTLY ASK QUESTION

Soalan 1:
Berapakah modal untuk memulakan perniagaan Hai-O Marketing Sdn Bhd?

Jawapan:
Modal RM50 untuk keahlian dan setiap pembelian serta jualan mendapat bonus@komisen dari Hai-O bergantung kepada jualan terkumpul. Bersama program Hai-O Happy Family ini anda diberikan 2 pilihan iaitu:
1. Modal RM250 (Termasuk Keahlian + 1 Set Garam Buluh + Kos Penghantaran Kepada Anda)
2. Modal RM550 (Termasuk Keahlian + 3 Set Garam Buluh + Kos Penghantaran Kepada Anda)
Kami menggunakan teknik auto placement kepada pembeli agar setiap pembelian ke atas pakej Garam Buluh akan mendapat keuntungan dan dikira sebagai jualan kumpulan. Ini bermakna anda boleh menikmati Bonus@Komisen serta sebarang insentif daripada syarikat melalui jualan kumpulan. Setiap bulan untuk pangkat manager ke atas anda wajib membuat belian pakej RM550 bagi melayakkan jualan kumpulan bulanan. Hanya di Hai-O Happy Family sahaja anda dibenarkan untuk mendaftar secara ONLINE tanpa kos ke stokist seperti petrol, tol dan parking. Jimat Masa & Jimat Belanja.

Soalan 2:
Berapakah jangkaan keuntungan yang akan diperolehi oleh setiap peserta selepas menyertai program?

Jawapan:
Untuk jangkaan keuntungan setiap peserta kami hanya boleh memberikan garis panduan dalam bentuk jumlah jualan kumpulan. Kebiasaannya ia dikira dalam bentuk SISTEM MATRIX seperti berikut:
Minggu 1: RM1,000.00
Minggu 2: RM2,000.00
Minggu 3: RM3,000.00
Minggu 4: RM4,000.00
Bayaran dibuat pada 10 haribulan kalendar dalam jumlah: RM10,000.00
Jualan Terkumpul Kumpulan 200,000 nilai mata.

Soalan 3:
Adakah jaminan sekiranya menyertai program?


Jawapan:
Pihak kami akan memberikan jaminan wang dikembalikan bergantung kepada terma & syarat. Contoh: Barangan tidak sampai atau pihak syarikat tidak memberikan bonus walaupun ada terdapat jualan kumpulan.

Soalan 4:
Apakah tugasan yang mesti dilakukan oleh pihak peserta?


Jawapan:
Pihak kami hanya menyenaraikan beberapa tugasan yang PENTING untuk para peserta menyertai program kami. Ini bagi memastikan win win situation.

TUGASAN PESERTA:
  1. Peserta diminta mengisi maklumat borang pendaftaran dengan lengkap dan memahami terma & syarat.
  2. Peserta diminta mengaktifkan dengan membuat bayaran pakej pilihan sama ada RM250 atau RM550 terus ke akaun JB Creative Enterprise dalam masa 24 jam.
  3. Peserta diminta mengaktifkan belian peribadi setiap bulan sebelum 25 haribulan kalendar: RM250  untuk bukan PENGURUS dan RM550 kepada PENGURUS yang telah mendapat surat lantikan daripada syarikat Hai-O Marketing Sdn Bhd melalui surat.
  4. Peserta BOLEH mengiklankan di mana-mana Facebook atau BLOG dengan syarat setiap pendaftaran peserta baru diwajibkan diisikan NOMBOR K/PENGENALAN INTRODUCER ATAU NOMBOR KEAHLIAN HAI-O yang didaftarkan di dalam program HHF.
  5. Peserta diminta terus menghubungi syarikat Hai-O Marketing sekiranya mendapat tawaran melancong PERCUMA dengan segera bagi mengelakkan tawaran terbatal sekiranya mendapat surat tawaran daripada syarikat. Pastikan ALAMAT SURAT MENYURAT BETUL.
  6. Sebarang Pertanyaan sila hubungi Marketing Exec JB Creative di +6018-3922297/+6019-3121007@Mr. Zul.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...