PAPAN UTAMA

UNTUK USAHAWAN YANG MAHUKAN PRODUK LAKU CEPAT SILA PARKING DI SINI. JANGAN LUPA CALL/MESEJ +6010-2326007

BVSM - Kesan Di Dalam Kesihatan

BVSM kini semakin ramai diminati oleh pengguna di Malaysia, Indonesia, Singapura dan Brunei. BVSM adalah singkatan perkataan Bio Velocity Sleep Mate yang bertindak menjadi pelapik tilam atau selimut adalah satu-satunya kaedah yang mudah dan murah untuk menjadikan seisi keluarga mendapat manfaat teknologi cahaya dan tenaga suria secara semulajadi.

BVSM diasaskan oleh seorang professor dari Russia bernama Professor Dr. Edward dengan melakukan kajian selama 20 tahun di dalam menjadikan ia sebuah realiti bagaimana TENAGA SURIA waktu Dhuha atau jam 8:00 - 10:00 pagi waktu Malaysia boleh disimpan dan dimanfaatkan untuk kemudahan kesihatan walaupun di luar waktu tersebut.

BVSM adalah merupakan IDEA teknologi hijau dengan tiada kesan sampingan seperti radiasi, di mana terdapat banyak peralatan kesihatan berasaskan elektrik yang dipasarkan mengalama masalah tersebut. Kajian Professor Dr. Edward ini merangkumi 3 perkara utama:
1. Kajian tentang Tenaga Dhuha untuk merawat Demam Kuning (Bayi dijemur pada waktu 8:00 -10:00 pagi)
2. Kajian Bangsa China dengan Taichi - Waktu 8:00 - 10:00 pagi.
3. Kajian tahap kerajinan Bangsa Jepun apabila mengadakan aktiviti luar waktu 8:00 - 10:00 pagi.

Hasil penelitian daripada kajian tersebut, Professor mendapati hanya garam laut dalam sahaja boleh memberikan kesan yang serupa dan akhirnya dengan kemudahan sains & teknologi penghasilan BVSM dihasilkan melalui proses suntikan garam secara saintifik kepada BVSM. Kini, BVSM bertindak sebagai pembekal gelombang tenaga kepada pemakai.

BVSM boleh memberikan kesan terpantas kepada pengguna dengan hanya 10 saat ia mampu memberikan kesan kepada pengguna. Ujian tenaga yang dinamakan EST adalah satu contoh ujian yang paling pantas dalam masa 10 saat boleh membantu menyeimbangkan tenaga dan berat tubuh badan manusia.

Secara sintifiknya, BVSM telah melalui ujian makmal GDV untuk membuktikan dimana BVSM berjaya meningkatkan tenaga dalaman pengguna kepada 116% dan merupakan perkara asas paling penting dan satu-satunya teknologi yang tidak perlu dimakan atau menggunakan elektrik dan berjaya hanya dengan sentuhan gelombang kepada pengguna.

Kebanyakan pengguna BVSM yang mendapat kesan dengan cepat ialah mereka yang mengalami masalah saraf dan peredaran darah. Selain daripada itu pengguna yang mengalami masalah kolestrol, tekanan darah dan kencing manis juga boleh menggunakannya sebagai alternatif rawatan yang sekian lama dihidapi. Untuk mendapatkan kesan maksima pengunaan BVSM ialah dengan beberapa tip:
1. Pastikan anda meminum air mineral 1.5 Liter kerana gelombang tenaga BVSM cepat bertindak balas dengan molekul air dalam badan terutama darah manusia.
2. Untuk pesakit kronik sila jadikan BVSM sebagai selimut tidur kerana ia akan membantu proses terapi dengan cepat. Bagi pengguna yang sihat dan tiada masalah kesihatan memadai dengan menjadikan ia pelapik tilam
3. Elakkan direndam BVSM di dalam air atau dibasuh menggunakan mesin basuh kerana ia akan mengurangkan kadar keberkesanannya.

 Pada Bulan Julai 2012 BVSM telah dibawa ke Malaysia untuk ujian radiasi. Hasil kalibrasi yang dilakukan oleh Agensi Nuklear Malaysia di dapati BVSM tiada kesan radiasi yang disebarkan kepada pengguna. Kini, BVSM telah berjaya menjadi alat alternatif kepada pengguna bagi memberikan tahap kualiti kesihatan dengan memberikan kesan paling cepat ketika manusia tidur pada waktu malam. Memang tidak boleh dinafikan lagi ramai di kalangan rakyat Malaysia mempunyai telefon mudah alih yang memberikan kesan radiasi. Bagi menuteralkan kesan tersebut saranan penggunaan BVSM secara tidak langsung dapat mengurangkan dan menyahkan kesan tersebut dan menjadikan tidur pemakai BVSM tidur dengan nyenyak sehingga dapat menghilangkan sakit badan, sakit belakang, sakit pinggang dan sakit sendi dalam kadar masa yang sangat singkat.

UJIAN EST - Energy Stability Test
Bagi mengenal pasti kesan gelombang tenaga melalui serapan melalui mata pengguna.








 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...