PAPAN UTAMA

UNTUK USAHAWAN YANG MAHUKAN PRODUK LAKU CEPAT SILA PARKING DI SINI. JANGAN LUPA CALL/MESEJ +6010-2326007

PAKEJ SLIM ORGANIK TANPA BAHAN KIMIA....

Telah diciptakan teknologi pemakanan ini dari Korea sejak 1300 tahun dahulu. Segala penyakit banyak berpunca daripada kolon atau usus...Jika usus sakit bermakna badan kita akan menjadi sakit termasuklah jantung, ginjal, paru-paru dan perut itu sendiri. Kajian ini membuktikan bahawa hampir 99% jenis penyakit-penyakit kronik di dunia ini berpunca daripada pemakanan kita sendiri. Hanya beberapa penyakit yang berpunca daripada benda lain seperti demam denggi dan AIDS.

Diriwayatkan oleh AL Bazzaar (walaupun tidak berapa sahih) - Sesungguhnya Nabi S.A.W bersabda "Barang siapa mengambil secubit garam sebelum dan selepas makan nescaya Allah akan melindungi daripada 300 jenis penyakit termasuk gila, kusta dan sakit perut" Penjelasan tentang hadis ini membuktikan bahawa ada 300 penyakit yang dapat dilindungi dengan memakan garam yang berteknologi lama dan bukan garam Sodium Klorida dan Natrium Klorida yang telah dibersihkan dengan klorin melalui prosesan kilang.

Jelas di sini Garam Buluh KAEAM ini telah berusia 1,300 tahun dahulu sangat sesuai bagi diadaptasikan di dalam perut dan tubuh badan kita. Mengapa? Kerana garam ini adalah garam organik dan bersifat alkali dengan kandungan mineral yang cukup tinggi (76 Bahan Mineral).

Penerangan ini sama sekali dapat membuktikan bahawa kita perlukan mineral yang cukup dalam tubuh badan serta bahan penuteral asid dan toksik bagi membantu sel-sel diperbaiki dan sihat sentiasa. Orang yang obesiti adalah merupakan sejenis penyakit bukan sahaja keturunan malahan penyakit yang boleh menyebabkan otot-otot dan sendi-sendi sakit. Biasanya orang obes ini akan mengalami masalah sensor pemakanan yang tidak berfungsi dengan baik. Kadang-kadang disebabkan pengaruh dadah, ubat penenang dan bahan kimia yang terlalu banyak akibat pengambilan ubat berlebihan.

Bukti: Anda boleh melihat selepas melalui pembedahan sama ada selepas bersalin ramai di kalangan ibu-ibu mengalami kenaikan berat badan mendadak sehingga mencecah ratusan kilogram. Ini disebabkan kesan daripada pembedahan seperti ubat pelali dan kesan morfin untuk pembedahan. Ada yang tidak sedar keadaan ini berlaku...Jika secara tradisionalnya, untuk membuang kesan itu kita kita mesti mengambil jamu..tetapi mampukah mengambil secara berterusan atau paling mudah amalkan Garam Buluh KAEAM ini di dalam masakan dan minuman.

Ramai yang tidak faham Garam Buluh boleh menurunkan berat badan:
1. Ia akan menurunkan kadar Toksik dalam Badan
2. Ia akan menurunkan kadar gula dan pembekal tenaga
3. Ia akan mencairkan darah supaya sesuai dengan keupayaan jantung (menurunkan tekanan darah)
4. Ia akan menurunkan paras kolestrol agar sensor pemakanan berfungsi
5. Ia akan memecahkan lemak secara semulajadi tanpa paksaan

HASILNYA, BERAT BADAN akan turun dalam masa 1 Minggu sehingga mencecah 5 Kilogram dan akan melawaskan pembuangan najis supaya toksik dapat disingkirkan dengan segera.

Cara Terbaik: Ambil Minuman Garam Buluh setiap kali sebelum Makan dan Masak dengan Garam Buluh

Jika Anda mengalami masalah tubuh kurus, ambil selepas makan dan gunakan masakan dengan garam Buluh.
INSYALLAH KITA BERUSAHA, HANYA ALLAH SWT yang menentukan. Wasalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...