PAPAN UTAMA

UNTUK USAHAWAN YANG MAHUKAN PRODUK LAKU CEPAT SILA PARKING DI SINI. JANGAN LUPA CALL/MESEJ +6010-2326007

SISTEM PROGRAM KAMI


Hai-O Marketing Sdn Bhd adalah merupakan anak Syarikat Hai-O Enterprise Group Berhad (IPO) merupakan sebuah syarikat yang telah mencipta nama di persada MLM Asia Tenggara. Selain daripada di Malaysia Hai-O telah berpusat di Jakarta Indonesia bagi memberikan perkhidmatan terbaik dan jaminan kesihatan kepada seluruh warga Asia Tenggara. Hai-O telah bertapak selama 20 tahun di bumi Malaysia dan telah menerima pelbagai pengiktirafan antarabangsa seperti ISO, FORBES, IFRC dan lain-lain.

SISTEM HAPPY FAMILY di mana jaminan kesihatan & kewangan bersama syarikat kami ini akan memberikan pulangan yang cukup lumayan. Ia terbuka kepada anda semua sama ada yang pernah menyertai Hai-O atau pernah menggunakan produk Hai-O yang berkualiti. Kami memberikan anda pakej terbaik terutama produk yang sedang mengangkat nama Hai-O sebagai sebuah syarikat yang terbaik di dalam melaksankan promosi, pendidikan & penggunaan GARAM BULUH keluaran syarikat KAEAM (Korea Selatan)

SEBELUM ANDA MELANGKAH BERSAMA HAPPY FAMILY
Anda mesti memahami konsep Home Based Biz bersama kami. Anda perlu faham bahawa apa anda perlu lakukan ialah: IKUT SISTEM KAMI bukan IKUT UPLINE ANDA. Bersama kami anda akan mendapat UPLINE yang anda tidak kenal dan DOWNLINE yang anda tidak kenal. Ini bermakna sistem auto placement kami akan mendaftarkan bergantung kepada MATRIX SYSTEM. YANG PENTING anda tidak perlu mencari downline atau upline kerana ianya disusun secara automatik.

SISTEM KAMI BUKAN SKIM CEPAT KAYA
Anda mesti faham bahawa sistem ini bukan SKIM CEPAT KAYA seperti mana yang anda sangka. Di Hai-O kami memerangi SKIM CEPAT KAYA kerana ia merosakkan sikap dan sifat keusahawanan serta menjejaskan ekonomi negara. Hai-O sanggup menghabiskan JUTAAN RINGGIT membayar cukai kepada kerajaan Malaysia bagi memastikan SKIM CEPAT KAYA dibenteras.

SISTEM KAMI BUKAN SISTEM PIRAMID IDEAL
Kami menyediakan sistem supaya setiap penyertaan tidak terhad kepada 2 kaki, 3 kaki, 4 kaki atau 5 kaki. Kami menyediakan sebuah SUN BIZ yang mampu memaksimakan setiap keuntungan kepada para USAHAWAN HOME BASED BIZ kami. Anda menyertai kami pasti kejayaan kami berikan kepada ANDA.

PROMOSI FREE
Kami akan membantu anda mempromosikan pakej-pakej biz dari rumah ini tanpa pengetahuan anda. Kami tidak melarang sesiapa untuk membantu kami mempromosikan PROGRAM HAPPY FAMILY WITH HAI-O ini. Setiap pembelian oleh peserta @ pengedar kami akan masukkan ke dalam sistem untuk menjadi jualan terkumpul kumpulan. Jika anda mahu membeli produk kami menyarankan anda memasukkan no kad pengenalan anda atau ahli Hai-O anda sekiranya ada di dalam simpanan anda. Kami hanya menyediakan perkhidmatan kepada ahli Hai-O yang berdaftar dengan stokist Online kami sahaja. Jika anda sudah pernah berdaftar sila daftar semula bersama program Happy Family kami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...