PAPAN UTAMA

UNTUK USAHAWAN YANG MAHUKAN PRODUK LAKU CEPAT SILA PARKING DI SINI. JANGAN LUPA CALL/MESEJ +6010-2326007

PROFAIL KAMI

Syarikat JB CREATIVE ENTERPRISE telah didaftarkan di Suruhanjaya Syarikat Malaysia pada tahun 2005 di Malaysia. Kami beroperasi secara ONLINE untuk perniagaan yang tidak memerlukan anda ke kedai untuk membeli atau menjual. Sepanjang 6 tahun kami berpengalaman membina ONLINE Biz ke serata nusantara dengan teknik dropship dan postal. Syarikat Kami beroperasi di BLOG PERCUMA kerana di zaman era globalisasi perniagaan tanpa sempadan syarikat yang dapat menurunkan kos operasi akan mendapat profit atau keuntungan yang tinggi.

Syarikat ini dimiliki oleh seorang usahawan wanita yang telah 10 tahun berkecimpung di dalam perniagaan Hai-O Marketing iaitu seorang bekas guru & pensyarah Crown Diamond Manager Julianie Mohamad Bastamam. Anak kelahiran Pahang dan dibesarkan di Kelantan ini sangat teruja dengan teknologi ICT walaupun pada dasarnya tiada pengalaman profesional di dalam bidang tersebut menggunakan platform ini bagi memberikan perkhidmatan terbaik kepada pelanggan. Beliau mengasaskan syarikat ini hanya dari rumah dan kini berjaya mengadakan pejabat urusan bagi aktiviti pembungkusan dan penghantaran produk Hai-O Marketing seperti Garam Buluh, Premium Beautiful dan lain-lain.

Kini, dengan bantuan 5 kakitangan sambilan beliau telah berjaya membekal dan menghantar produk terhebat masa kini iaitu Garam Buluh KAEAM ke serata nusantara termasuk Medan Indonesia, Battam Indonesia, Jakarta Indonesia, Brunei, Singapura dan Thailand. Projek terbaru ini iaitu HAI-O HAPPY FAMILY (HHF) ini dapat memberikan peluang kepada suri rumah, kakitangan profesional, teman sepejabat dan pengguna internet untuk berniaga secara kecil-kecilan (IKS) dari rumah tanpa perlu menghabiskan kos penghantaran, kos pengankutan, kos petrol, parkir dan sebagainya. Secara tidak langsung setiap peserta HHF dapat menjana pendapatan secara konsisten setiap bulan hanya menjadi pengguna Garam Buluh KAEAM ini.

"Sebagai Usahawan kita mesti menggunakan segala kemudahan & teknologi terkini bagi membantu usahawan-usahawan kecil di luar sana. Walaupun sistem HHF Blog Percuma ini dicipta oleh syarikat JB Creative Enterprise ia boleh digunakan oleh semua orang yang menyertai program kami. Anda tidak perlu memerah otak & keringat untuk menghasilkan sistem seperti ini. Anda hanya perlu sertai dan guna sistem HHF Auto Placement bagi memudahkan kerja pemasaran & penghantaran produk ke mana sahaja. SANGAT PENTING dalam biz ialah Keuntungan Maksima dan Kos Operasi Minima. Insyallah anda akan berjaya dengan menyertai FAMILY kami." kata Julianie Mohamad Bastamam.

Jika ada sebarang pertanyaan sila hubungi kami:
Bahagian Online Biz En.Zulkarnain Nasir +6018-3922297
Pemilik Syarikat Pn. Julianie Mohamad Bastamam
 +6019-3922297 (Facebook: Jue Bastamam).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...